Sarah J. Maas: Crescent city (Föld és vér háza)
2023. március 25. írta: Anna__

Sarah J. Maas: Crescent city (Föld és vér háza)

Ezt a könyvet tegnap fejeztem be és zseniálisnak találtam. De kezdjük az elején a terjedelme 908 oldal amitől sokan megijednek. Személy szerint én nagyon szeretem a hosszú könyveket hiszen így van időm megismerni megszeretni a karaktereket, a történetet és a világot. Viszont sokszor szembesülök azzal a problémával, ha egy könyv túllépi a 400 oldalt vontatottá és unalmassá válik, itt ez nem fordult elő. A regény végig izgalmas volt, cselekmény dús és imádtam Bryce és Hunt kapcsolatát 

Innentől viszont előfordulhatnak spolierek. A világ amit felépített igen bonyolult az elején néha előfordult, hogy nem értettem egy két dolgod, de a 150 oldal után már belecsöppentem és én is áttudtam élni a történetet. 

Bryce Quinlan nappal kemény munkával, éjszakánként pedig bulizással töltött élete egészen addig tökéletes volt, amíg egy démon meg nem gyilkolta a legjobb barátait, magára hagyva őt a veszteségével és a fájdalmával. A tettes rács mögött ül ugyan, a gyilkosságok mégis folytatódnak, és Bryce hirtelen egy nyomozás kellős közepén találja magát. Bármire kész, hogy megbosszulja a barátai halálát.

Hunt Athalar, a hírhedt bukott angyal most kényszerből azokat az arkangyalokat szolgálja, akiket egykor le akart taszítani trónjukról. Brutális képességeit és elképesztő erejét egyetlen ügy szolgálatába állították - meg kell gyilkolnia a főnöke ellenségeit, vitának helye nincs. Amikor démon dúlja fel a városukat, ellenállhatatlan ajánlatot kap: ha segít Bryce-nak megtalálni a gyilkost, karnyújtásnyira kerülhet a szabadsága. Miközben Bryce és Hunt Crescent City legsötétebb részein nyomozva rájön, hogy egy gonosz erő minden egyes, a szívüknek kedves személyt és dolgot halálos veszéllyel fenyeget, arra is rádöbbennek, hogy perzselő szenvedély lakozik a másikban, ami mindkettejüket felszabadíthatja - már ha hagyják.

Szerintem ennyit könyvön még nem sírtam, pedig elég gyakran elő fordul. Az utolsó 200 oldal annyira sokkoló volt számomra, már örültem, hogy megkapják a happy end-et, megtalálják a gyilkost, de nem. Mikor kiderült, hogy a hajón a kapucnis alak Hunt nem akartam elhinni, nem értettem, hogy lehetséges, hogyan csalódhattam ekkorát benne. 

Összeségében szerintem megéri elolvasni, mindenkinek ajánlom aki szereti a fantasy történeteket vagy megismerkedne velük. A hossza ne riasszon vissza senkit mivel a történet magával ragad és hirtelen véget is ér. 

Köszönöm, hogy  elolvastad, ha lenne valami hozzáfűzni valód, esetleg olvastad már és te is elmondanád a véleményed ne tartsd magadban írd meg commentben. <3

Könyv: Crescent City - Föld és vér háza - puha kötés (Sarah J. Maas)

A bejegyzés trackback címe:

https://readwithme.blog.hu/api/trackback/id/tr3818080504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása